4 augustus - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Henk & Peet - WaarBenJij.nu 4 augustus - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Henk & Peet - WaarBenJij.nu

4 augustus

Blijf op de hoogte en volg Henk & Peet

04 Augustus 2014 | Hong Kong, Hongkong

Als we wakker worden regent het hard, maar gelukkig duurt het maar kort.
Om half 10 zwaaien we onze groep uit. Wel raar om nu alleen verder te gaan. Wij gaan rustig onze koffers pakken en nog een heerlijk kopje koffie doen bij Mac Café. Dan nemen we de taxi naar ons nieuwe hotel. Het is een heel luxe hotel en onze kamer is al klaar. We krijgen ook nog een gratis upgrade naar een nog mooiere kamer (executive). Wij gaan vandaag naar de Loop,een verbindingsweg tussen 4 grote wolkenkrabbers. Je schijnt dan een mooi uitzicht op de straten beneden te hebben. Wij hebben hoge verwachtingen,maar helaas valt het tegen. Je loopt van het ene winkelcentrum naar het andere,over een brug. Die is op de eerste verdieping,dus niet hoog in de lucht. Jammer! 'S middags gaan we naar de Ladies Market,een soort Albert Cuyp markt. We kopen wat souvenirs. We eten bij het Garden Restaurant en lopen nog even door Nathan Road. Na een kopje koffie bij Starbucks houden we het voor gezien. Morgen gaan we naar Stanley Beach.

• 04 Augustus 2014 - 22:17

Rene En Hanny:

Hoi Peet en Henk, wat leuk om jullie verslagen te lezen!!!
    Wat een divers land: zelfs met een Duitse Bierstube:)!!!
    Nu de laatste dagen nog lekker genieten in Hong Kong, veel plezier en tot snel!!

Liefs Rene en Hanny en de meiden